Główna : pomysły

Nr  Opis  Stan  Zgłaszający  Przypisany do  Dodano 
2225  wbijanie kołka:
chciałbym zgłosić pomysł modyfikacji tej umiejętności - w obecnym stanie wydaje się (jest!) być najbardziej nieprzemyślaną i bezużyteczną umiejętnością.
Aby ja użyć wystarczy mieć kołek w ręce i wbić go w serce śpiącego wampira (gracza). Wszystko było by pięknie, ale w praktyce wydaje się to mało prawdopodobne. Tak mało prawdopodobne, że w ogóle nieprawdopodobne.

Może się mylę - ale jestem ciekaw czy jest jakakolwiek osoba która zrobiła choćby z 1% tej umiejętności ćwicząc ją? [oczywiście należałoby odrzucić tu osoby które będąc wampirami bawiły się w zabawę kto kogo więcej razy zakołkuje :) ]

Co więc proponuje:
możliwość używania kołka jako broni w walce wręcz - postać jak do tej pory bierze kołek w ręce i w czasie walki pisze "wbij $" :]
efekt: oczywiście należałoby zmienić teoretyczny efekt obecnego działania kołka - wtedy walki z wampirami byłyby zbyt łatwe, - na co zmienić?
hmm - moją propozycją [może będą inne, ciekawsze] jest efekt taki jaki ma zagłada - a właściwie to taki mini-efekt zagłady:
"$ wbił ci kołek w serce i tracisz kontrolę nad swym ciałem."
po czym wampir nie może nic zrobić - jak w zagładzie.
Ale w odróżnieniu od niej, efekt powinien być znacznie krótszy - jak obecnie zagłada trwa jakieś około 6 "rund" to wbicie kołka pozbawia wampira kontroli nad ciałem na 1, góra 2 takie "rundy"

Czy coś takiego będzie realistyczne -myślę że tak - umiejętność wtedy byłaby używana, a w połączeniu z tym że kołki nie dają żadnych premii, i obrażenia są śmiesznie małe, więc nie byłoby również żadnych "przegięć" 
odrzucony   Erithil    21.6.2007 8:07 




Komentarze:

Autor  Treść 
sediius 
21.6.2007 8:58 
tak. wystarczy wyćwiczyć tą umiejkę na 100% i walka wygląda tak: wbij / trzymaj miecz / czekaj 1 turę / trzymaj kolek / wbij... i tak w kółko, aliasem. bez sensu... 
Erithil 
21.6.2007 9:24 
hmm - no nie - nawet jak będziesz miał 100% to nie powinno być tak łatwo:
częstość trafień powinna być wtedy taka jaką mają wampiry z próbą pożywiania się [przynajmniej na tych niższych poziomach]-nie powinno się w każdym razie [przy 100%] zawsze trafiać!

a czas zagłady i częstość trafień jest do przedyskutowania - jak nikt inny nie ma pomysłów co zrobić z "wbijaniem kołka"

może to być raz podczas walki i zagłada trwa dłużej - albo nieograniczona liczba użyć - wtedy efekt mógłby być zbliżony do kopania...

Chcę tylko zwrócić uwagę że obecnie ta umiejętność jest bez sensu...
Ale i tak dziękuje ze komentarz - zawsze to pozwoli lepiej wyrazić moją myśl. 
Aer 
3.7.2007 16:59 
Myślę że to dobry pomysł. A co do częstotliwości wbijania takiej jak niskopoziomowe wampiry przy pożywianiu - to głupota. :) Sam mam wampira na niskim poziomie i trafia z kłami raz na 100 razy:) 
Lam 
3.7.2007 17:20 
Rzadko komentuję takie pomysły, ale ten jest po prostu idiotyczny. Wbicie kołka w serce wampira osłabia go na dwie rundy walki? To ma być realistyczne?

A że nikt nie wyćwiczył kołkowania choćby na 76%, zwiększa tylko frajdę, jaką będziesz mieć, kiedy zostaniesz pierwszym takim graczem.

A prędzej ja odejdę, niż zaczniemy definiować sens istnienia umiejętności według tego, jak często potrafi jej użyć jakiś słaby gracz. 
* Lam 
3.7.2007 17:20 
zmiana stanu: nowy -> odrzucony 




Główna : pomysły