Główna : pomysły

Nr  Opis  Stan  Zgłaszający  Przypisany do  Dodano 
2568  Istoty z założenia dobre (np. paladyni) mając moralność <0 powinny otrzymywać 1/2 doświadczenia.
Istoty do cna złe (np wampiry, demony, gobliny) mając moralność >0 powinny otrzymywać 1/2 doświadczenia.
Oczywiście zaokrąglając w dół. Najlepiej do pierwszej cyfry znaczącej. 
nowy   kerth    13.9.2010 21:31 


Dodaj komentarz

Komentarze:

Autor  Treść 
Lam 
14.9.2010 8:28 
To by zdecydowanie było zbyt drastyczne dla paladynów (im przy złej moralności nie działają prawie żadne umiejętności).

O wampirach się pomyśli. 
kerth 
14.9.2010 9:21 
Ogólnie chodzi mi o 'złe' rasy, których może i nie da się normalnie wybrać, ale można paść ofiarą przemiany.
Niestety, trudno odnależć rasę z założenia dobrą (myślałem o driadach, ale wedle danych literaturowych one czasami są po prostu wredne).

PS. Jakoś nie wyobrażam sobie, że palladyn mógłby dopuścić w ogóle do obniżenia moralności poniżej 990. W końcu to taki niedościgniony wzór dla rycerzy. No, może poza paladynem Arturiusem (ale to nie czas i miejsce dla niego). 
Kethrax 
10.12.2010 12:34 
Ja mam paladynem wampirem moralność 0 i mimo to za dobre moby dostaję 1/5 tego, co bym dostał inną postacią na tym poziomie. Na 92 za kapitana w Lea potrafiłem wyjąć mnichem po 220 - 250, a teraz dostałem 56 po morderczo trudnej walce (nie działa ponad połowa moich umiejek). 
Vigud 
10.12.2010 13:01 
Kerth mówił o cięciu doświadczenia złym paladynom i dobrym wampirom. Ty jesteś neutralny, więc ciebie to nie dotyczy. A jednak uważam, że cięcie doświadczenia powinno dotknąć i ciebie, bo jako neutralny wampir paladyn przeszedłeś poziomy 1-92 jak burza i zatrzymałeś się na tym poziomie tylko i wyłącznie dlatego, że nie ma dla ciebie krainy. 
xyghLognJN 
23.6.2012 10:27 
(komentarz nie związany z tematem) 


Dodaj komentarz

Główna : pomysły