Główna : błędy

Nr  Opis  Stan  Zgłaszający  Przypisany do  Dodano 
330  Tuz pod powierzchnia wody plywa wegorz.  nowy   Amub  Slaanesh  3.4.2005 15:53 


Dodaj komentarz

Komentarze:

Autor  Treść 
Muzgus 
3.4.2005 15:55 
Co tu złego? 
Elgrze 
3.4.2005 15:56 
Też jestem ciekaw :) 
Wildeath 
3.4.2005 15:57 
Tak sobie myślę, że to może być jakiś ichtiolog i nie pasuje mu to, że węgorz pływa pod powierzchnią wody gdyż węgorze pływają w środkowej części lub przy dnie:D 
Amub 
3.4.2005 16:36 
Net mi padl i nie dopisalem komentarza. Tak sie sklada ze mozna go wypchnac z pomieszczenia z woda...
Wchodzi do pomieszczenia w ktorym nie ma kropli wody a tam wegorz plywa pod powierzchnia wody... 
Elgrze 
3.4.2005 23:49 
Na razie przypisuję Slaaneshowi, niech się wykaże :) 
Slaanesh 
4.4.2005 0:05 
No na to nie wpadłem. Może po prostu zrobić w kodzie, żeby nie można było mobów
wodnych wypychać do pomieszczeń bez wody?

Bo co napiszę??

Pływa tu węgorz? (też nie pasuje)
Jest tu węgorz? (zbyt suche)
Stoi tu węgorz? (idiotyczne)

Na pewno dałem każdej lokacji graniczącej ze strumieniem no_mob. Można też zrobić, żeby nie można było wypychać do pomieszczenia no_mob.

Ja nie mam pomysłu jak to rozwiązać z poziomu krainy. Ale jeszcze pomyślę.
pomieszczenia no_mob... 
Nifir 
7.6.2006 0:13 
Można go przywołać do pomieszczenia bez wody. Podobnie jest z innymi stworzeniami np.

(mrok) Grota
[Wyjścia: południe]
Znajdujesz się w grocie wydrążonej w skale. Wokół rozrzuconych jest sporo kości
różnej wielkości oraz jakieś stare graty. Niestety nie zauważasz żadnej skrzyni
ze skarbem piratów. Na ziemi odnajdujesz całkiem świeże ślady prowadzące prosto
na północ. Urywają się one tuż przy ścianie groty. Dziwnie to wszystko wygląda.
Pływa tu szczupak.
Przygląda ci się wychudzony rozbitek. 
forpbyYJcG 
5.7.2011 18:50 
(komentarz nie związany z tematem) 


Dodaj komentarz

Główna : błędy