Główna : pomysły

Nr  Opis  Stan  Zgłaszający  Przypisany do  Dodano 
519  Paladyn  odrzucony   Nifir    6.5.2005 14:12 




Komentarze:

Autor  Treść 
Nifir 
6.5.2005 14:13 
Proponuję nieco zmienić paladynów. Skoro są to wysłannicy stworzeni i trenowani do walki ze złem powinni dostawać minusy przy walce z postaciami o dobrej moralce. Im lepsza moralność tym palek gorzej powinien walczyć. Nie powinien również działać rozbłysk, albo szanse na wejście maleć wraz z wzrostem moralki przeciwnika (jak również powinny maleć przy spadku moralki paladyna). 
Thail 
6.5.2005 15:30 
Paladyn nie może używać wielu czarów w walce ze złymi postaciami tj. odpędzenie zła, śmierci, zagłąda nie działa na postacie o dobrej moralności, tak samo jak i święty mściciel.
Ochrona jest ochroną, ale tylko przed postaciami złymi.
Czyli osobiście uważam, że pomysł Nifira jest bezsensu i po wprowadzeniu go w jakiejkolwiek formie po prostu bardzo utrudni grę paladynem lub mocno ją ograniczy. Gracz, który gra paladynem powinien mieć jakiś wybór w prowadzeniu swojej postaci tak samo jak są dobrzy nekromanci i źli klerycy.
Co do złej moralności paladyna, to także jego czary ochronne nie dają się wtedy rzucać na paladyna, np. święta aura.
Reasumując paladyn już ma wbudowane odpowiednie umiejetności, które pomagają w walce ze złem, a nie wspierają paladyna w walce z dobrymi istotami
Zresztą, można się zapytać obecnie graczy, którzy grają paladynów jak odbiły się ostatnie zmiany na grze tą profesją. W tym z zagładą, która ciężej wchodzi na postacie neutralne.
Ps. Kiedy nekromancie zostanie zabrana możliwość rzucania czarnej aury? 
Nifir 
6.5.2005 17:41 
Zagłada się pogorszyła? Nie zauważyłeś, że niegdyś postać będca pod wpływem zagłady mogła unikać/parować ataki? Gracze mieli wybór, jakby chcieli grać profesjami o złej moralności, to nie powinni wybierać paladyna, a np. wojownika, skrytka, złodzieja. Zawsze można poprawić sobie moralność, rzucić czary i dalej wybijać postacie o dobrej moralce. Co do pytania o nekromantach, to nie wiem o co tobie chodzi. 
Thail 
6.5.2005 18:09 
Dziecko, po pierwsze naucz się nie pisać do osoby, to nie czat.
Lac, to nie świat skłądający się ze złych postaci, a na niektórych poziomach jest wręcz trudno o takich przeciwników. Bicie neutralnych mobów, a czasami złych jest nieuniknione, bądź konieczne, bo głupotą jest bicie mobów złych, które były wcześniej lane po 70 razy.
Nekromanci są profesją silną, a ich dotyk można przyrównać do zagłądy paladyna, która sprawia tyle samo zniszczenia.
Jeśli średnio nek dostaje co poziom 15 pu, 9 many i 8 sesji ćwiczeń, to łatwo przewidzieć jaki bedzie na 100 poziomie. O ile się nie mylę pomysł wyszedł z tego, że paladyn na 10X poziomie wymiata, ale, które profesje nie wymiatają, jeśli się gracz naprawdę postara?
Więc, jeśli tniecie paladyna, to uważam osobiście, że wielką niesprawiedliwością byłoby zostawienie nekromancie czarnej aury. Za jej zabraniem mogę przytoczyć bardzo dużo argumentów i logów z samych walk. 
Nifir 
6.5.2005 20:32 
Nadal nie rozumiem. Paladyn dostaje średnio ponad 20pu 9 many i 8 sesji. Mobów jest wystarczająco do bicia. Na Lacu jest około 89 krain, gwarantuję, że można znaleźć coś dla siebie. 
Xnyl 
6.5.2005 22:07 
srednio ponad 20 pu to moze dostawaqc paladyn wampir.
jak dostaje srednio ponad 20 to jest to raczej pal krasnal albo polkrasnal a wtedy automatycznie nie dostaje 8 sesji.
ja grajac ciemnym elfem dostawalem tak:

14 - Zyskujesz: 16/236 pu, 6/164 m, 11/250 r, 8/9 cw.
15 - Zyskujesz: 19/255 pu, 7/166 m, 8/258 r, 8/8 cw.
16 - Zyskujesz: 18/296 pu, 10/176 m, 10/268 r, 8/8 cw.
17 - Zyskujesz: 16/312 pu, 8/184 m, 7/275 r, 8/8 cw.

podobnie wygladalo to przez wszystkie poziomy z najwyzszymi mozliwymi atrybutami.
to ze Nifir gral paladynem wampirem przez co mogles miec wyzsze atrybuty nie oznacza ze inni paladyni dostawali srednio po ponad 20 pu i 8 sesji.

Zreszta... po co te mi minusy przy walce z dobrymi? skoro przy walce z dobrymi paladym ma automatycznie minusy: nie dzialaja mu jego niektore umiejetnosci co jest wlasnie takowym "-"

walczyles z dobrymi mobami grajac paladynem? smiem watpic. Podejrzewam iz walczyles tylko w przypadkach gdy chciales zdobyc jakis sprzet ktory posiadal dobry mob.
Wiec co ty chcesz obcinac skoro w walce z dobrymi paladyn jest jak wojownik bez 2 atakow i rozbrejania itd... czyli o wiele slabszy. 
Nifir 
7.5.2005 10:06 
Właśnie zrobiłem małą symulację i powstały dwie postacie:
-Tester_paladyn: 1802pu 898many i 959ruchu
-Tester_nekromanta: 1364pu 874many 847ruchu
Oczywiście są tej samej rasy, najwyższe atrybuty i taką samą ilość sesji.

Jak widać palasyn dostaje identyczne bonusy do many co nekromanta i znacznie więcej punków uderzeniowych. 
Thail 
7.5.2005 10:20 
Jasne. Jak wiadomo symulacja zazwyczaj ma się nijak do realiów. Poza tym wiadomo, że nek to profesja czarująca, bliżej jej do maga, niż do woja, ale... Dlaczego wygrywa z praktycznie każdą profesją?
Poza tym uwagi Nifira są nacechowane odczuciami własnymi i osobistymi celami, a mianowicie:

( 10 nek półelf ) (PP) Nifir gwin noss Jyhad

Nekromanta? A nie ładnie, a paladyn tak naprawdę stanowi obecnie jedyną profesję, która może pokonać nekromantę w takim stanie jakim jest obecnie.
Owszem, też gram paladynem, ale wiem, że nawet paladyni dostają w walce od neków. Dlatego pomysł Nifira, moim skromnym zadaniem jest do odrzutu, a do przyjęcia w połączeniu z zabraniem nekowi czarnej aury.
Poza tym, wampiry mogą zmieniać moralność na anielską co uważam też za lekką ironię. Chyba nie po to im zabrano możliwość posiadania moralności wyższej niż neutralną, aby wampiry latały z anielską? 
Ger 
7.5.2005 10:24 
>Poza tym, wampiry mogą zmieniać moralność na anielską co uważam też za lekką ironię. Chyba nie po to im zabrano możliwość posiadania moralności wyższej niż neutralną, aby wampiry latały z anielską?

O czymś nie wiem, czy czegoś nie rozumiem? 
Xnyl 
7.5.2005 10:37 
o czyms nie wiesz. 
Nifir 
7.5.2005 10:39 
Tak, może. Musi rzucić sobie przemianę, nadrobić moralność i się zabić ;]. Przy zabiciu pierwszego moba/postaci, moralność powraca do neutralnej.

Taa..."Poza tym uwagi Nifira są nacechowane odczuciami własnymi i osobistymi celami(...)", może zobacz pierwszą notkę. Co w niej pisze? "Paladyn"? Nie wiem, dlaczego wciskaszu do tego tematu nekromantów. Jak chcesz by nie mieli możliwości rzucania sobie czarnej aury, to złoś osobny pomysł! 
Thail 
7.5.2005 10:44 
Ponieważ nekromanta jest przeciwieństwem paladyna i osłabienie go wywinduje na piedestale neka, który i tak jest już cholernie silny. No bez jaj, ale nawet bardzo silna postać doswiadczonego gracza dostaje od byle neka. Więc stwierdzam fakt, że, jeśli tniemy palka, to i neka. 
Nifir 
7.5.2005 10:53 
Jak już zauważyłeś jestem nekiem i jakoś przegrałem pierwszy pojedynek, z słabszym szpiegiem. Widocznie nie zawsze "bardzo silna postać doswiadczonego gracza dostaje od byle neka". Paladyn też może sobie kupić czarną aurę. Wybaczcie, że jestem tak ograniczony, ale nie wiem, dlaczego się tak przyczepiłeś czarnej aury. ;] 
Thail 
7.5.2005 10:56 
Hmm to już moja sprawa i neków ze 10X poziomu.
Otóż nek ma porażajacy dotyk, który zawsze trafia, nie da się sparować, nie liczy opc itp.
Czarna aura, to swego rodzaju opóźnienie u neka, które pozwala mu zwycieżać z innymi profesjami. Mnich , mag i psion sobie czarnej aury nie rzucą.
Co do pojedynków na poziomie 9-10, to nie muszę chyba mówić, ze to kretyński absurd! i lekka kpina?
Przecież mnich też na najniższych poziomach nie wymiata, a potem? 
Nifir 
7.5.2005 11:11 
Psion nie rzuci czarnej? Pierwsze słyszę. Jak nekromanta chce być dobry na 10x poziomie to trenuje pu, a nie manę ;]. 
Thail 
7.5.2005 11:13 
Nie no, uważam osobiście, że argumenty Nifira są już po prostu głupie. A z tego pomysłu robi się czat, więcej się nie wypowiadam, bo to najwyraźniej nie ma sensu. 
Ulryk 
7.5.2005 11:27 
Odnośnie paladynów:
Uważam, że i tak mają wystarczające utrudnienia, gdy biją dobre postacie lub mają złą moralność. Nie planujemy tutaj zmian. Będzie za to trochę przycięta zagłada. W obecnej postaci pozwala na nadużycia.

Odnośnie nekromantów:
To nie temat na dyskusje o nekromantach. Czarna aura nie zostanie im zabrana.

Odnośnie Thaila:
Byłeś ostrzegany. Nie udzielaj się tutaj, bo twój głos nic nie wnosi. Chyba, że koniecznie chcesz nas sprowokować do dopisania możliwości banowania do błędomatu.

Strasznie dużo wątków się tu pojawiło i sam nie wiem, jaki status przydzielić tematowi. Myślę, że "odrzucony" w kontekście zmian proponowanych przez Nifira będzie w porządku. 




Główna : pomysły