Główna : pomysły

Nr  Opis  Stan  Zgłaszający  Przypisany do  Dodano 
563  a moze by tak ograniczyc paladynom dostep do czarow typu nekromatyczna zbroja czy mroczny znak  odrzucony   Achrol    15.5.2005 13:00 




Komentarze:

Autor  Treść 
Achrol 
15.5.2005 13:06 
Chdzi mi o to, że to raczej dziwnie wygloda gdy paladyn chodzi z czarami nekromanty na sobie. Jeśli Nekromanta czy inny wampir, nie może korzystać z czarów paladyna to dlaczego nie ma być na odwrót...
Zaraz odezwa się głosy, że najlepiej to od razu zabrać wszystkim bohaterom umiejętności innych profesji niech latają tylko z tym co sami zdolali uzyskać ale mi nie o to chodzi. Codzi mi o zachowanie jakiejś konsekwencji w ogólnym spojrzeniu na Lac-a. 
Ulryk 
15.5.2005 13:38 
Masz oczywiście rację. Bogowie Laca rozumieją potrzebę doskonalenia wśród bohaterów i nie zamierzają ograniczać im dostępu do umiejętności. Istnieje jednak poważny problem. Niektóre profesje są poszkodowane, inne mają przewagę. Np. wojownik przez całą grę nie rozwija many i na poziomie 101 mag, który rozwinie sobie parowanie, uniki i cztery ataki bez problemu go pokona. Podobnie jest z paladynem, który może nauczyć się umiejętności innych profesji, nie dając swoich w zamian innym profesjom.

Możliwymi rozwiązaniami są:
- odblokowanie wszystkich umiejętności wszystkim profesjom
- stworzenie systemu określającego, jakich umiejętności dana profesja może się uczyć na 101

Pozostaje też pytanie, jak odnosić takich przepakowanych bohaterów do graczy poniżej 100 poziomu (zwłaszcza, przy rozwiązaniu nr 1). O ile większość ras jest bezpieczna do 96 poziomu, o tyle wampiry stanowią zabawkę w rękach bohatera. Czujny wampiry ma znaczne szanse zachować życie w konfrontacji ze zwykłym graczem. Bohaterowi umknąć jest ciężko.

Napiszcie, jak wy to widzicie. Proszę o powstrzymywanie się od komentarzy wiadomości innych graczy. Te opinie są dla bogów, a nie dla was i siebie nawzajem przekonywać nie musicie. 
Muzgus 
15.5.2005 13:43 
Według mnie bohaterowie powinni mieć możliwość ćwiczenia umiejętności, które mają profesje pokrewne. (Wojownik niech może ćwiczyć umiejętności złodzieja i paladyna, mag nekromanty i kleryka itp) czyli, ogólnie rzecz biorąc jestem za drugą opcją.

Co do zabijania przez bohaterów postaci, które nie są bohaterami - niech możliwość istnieje, ale niech zawsze oznacza otrzymanie flagi mordercy. Bo to jest mniej więcej tak, jakby zabijać postać o o wiele niższym poziomie. 
Ulryk 
15.5.2005 14:54 
Strata poziomu dla bohatera jest dotkliwsza, niż dla zwykłego gracza. To byłaby zbyt sroga kara. 
Achrol 
15.5.2005 14:58 
Jeszcze raz ja sie włącze do tego tematu... Nie chodziło mi o wyrównywanie szans pomiędzy profesjami tylko o to iż kleryk czy paladyn rzucajacy czar nekromatyczna zbroja, czy to na siebie czy na kogoś innego, wyglada śmiesznie i żałośnie a chyba nie chodzi o to w kreowaniu naszego świata by się z niego nabijać. 
Ger 
15.5.2005 17:29 
Ja bym to widział tak: odblokowanie wszystkich umiejek i mozliwość walki tylko z innymi bohaterami, chyba, że gracz <100 poziomu wypowie im pojedynek. Musiałoby to też działać w drugą stronę, żeby nie było sytuacji jak z mordercą bitym przez nieśmiertelnego - nawet nie może oślepić i uciec, bo "walka nie ma sensu" <- co też można by zmienić. Do tego możliwość (jak u nieśmietelnych) walki ze ZŁODZIEJAMI i MORDERCAMI. Ew. jeszcze zabójcami. 
Eth 
15.5.2005 18:33 
idac za tokiem rozumowania Achrola nalezalo by nekromanta zabrac uswiecenie. 
Val 
15.5.2005 18:50 
A paladynowi zagładę i grabieżcę. Już samo słowo zagłada ma bardzo negatywny wydźwięk. 
Ger 
15.5.2005 18:57 
Białą złym, czarną dobrym. Tyle, że biała jest o wiele lepsza :/ 
Eth 
15.5.2005 19:05 
i tak wymyslac mozna by dalej...
znalazlo by sie chyba mnostwo czarow niepasujacych do danej profesji.
mysle ze sedno lezy w tym iz paladyn na 102 i nekromanta na 102 nie powinni
bys spostrzegani jako przedstawiciele swoich profesji a racej jako bohaterowie.
Rozni ich to jaka droge obrali dazac do swego bohaterstwa ale spogladajac na nich z perspektywy bohatera mnie nie dziwi ze taki paladyn nauczyl sie czarow nekromanty i rzuca sobie nekroromantyczna zbroje. W koncu jest bohaterem, wiele umie i moze. Ba zeby tylko nekroromantyczna... opanowal nawet tajniki chi ;)
madre bestie z tych bohaterow ;p :> 




Główna : pomysły