Nr | Opis | Stan | Zgłaszający | Przypisany do | Dodano |
---|---|---|---|---|---|
1304 | Po godzinie 22:00 w miastach mogłyby się resetować moby dwóch zabójców i jednego złodzieja. Jeden z zabójców zajmowałby się graczami do 30 poziomu (oczywiście nie licząc tych z nietykalnością, bo mają mniejszy niż 10 poziom). Drugi zabójca zajmowałby się graczami od 31 do 70. Złodziej okradałby wszystkich bez względu na poziom. Do tego możnaby stworzyć w każdym mieście jakąś karczmę, do której zabójcy i złodziej nie mieliby wstępu. Tak, aby zmusić graczy na udanie się na noc w bezpieczne miejsce. To by wprowadziło dodatkowy drzeszyczk emocji w grze i większą dozę realizmu :) | odrzucony | qwui | 24.1.2006 14:52 |
Komentarze:
Autor | Treść |
---|---|
JA 24.1.2006 14:54 |
(komentarz nie związany z tematem) |
Thail 24.1.2006 16:42 |
Hmmm nie wiem jak innym, ale pomysł jest dość ciekawy, ale nie wiadomo jak z realizacją. Dajmy na to pojawianie się zabójców, ale na poziom wyższy niż proponowany, np. 70-90; tyle, że teraz powstaje kwestia jak to wszystko ma wyglądać, czy mob będzie po prostu łaził wyznaczonymi drogami i gdy napotka gracza (o w miarę przybliżonym poziomie), to atakuje, czy może będzie losowo się poruszał? |
Lam 24.1.2006 17:04 |
W temacie zabójców, to nie po to w miastach mamy straż, żeby jeszcze wpuszczać agresywne moby na noc. Odpada to też ze względu na ochronę nowicjuszy. Co do okradania, ja sobie radzę świetnie, okradłem swego czasu postać każdego z was (tylko ze złota). Ratunkiem jest spanie w gildiach (warto) lub na ołtarzu (mniej, ale też warto), a nie w karczmie. Są też złodziejaszki plątające się po Midgaardzie, ale to niziutkie poziomy. Jeśli ktoś nie widzi potrzeby krycia się w świątyni lub gildii, to ja nie zamierzam mu dawać zbyt jasnych sygnałów - sam jestem złodziejem i bogiem złodziei, nie będę odbierał chleba swoim podopiecznym! |
* Lam 24.1.2006 17:04 |
zmiana stanu: nowy -> odrzucony |