Nr | Opis | Stan | Zgłaszający | Przypisany do | Dodano |
---|---|---|---|---|---|
1840 | Sprzedaję smoking za 100, ale mogę go odkupić za 15... | nowy | Sediius | 15.7.2006 13:35 |
Dodaj komentarz
Komentarze:
Autor | Treść |
---|---|
Lam 15.7.2006 13:47 |
Specjalnie. Ma to zachęcić graczy do uzupełniania asortymentu sklepów przedmiotami niskich poziomów, które potem (dzięki temu) kupią sobie nowicjusze. 100 monet to mininalna cena kupna przedmiotu, którego ani sztuki nie było jeszcze w danym sklepie. Przebicie jest ogromne, ale nie chcę rezygnować z takiej formy zachęcania graczy do sprzedawania przedmiotów. Zablokować odkupowania przez tego samego gracza/grupę dwóch graczy nie jestem w stanie. Mogę zrobić ograniczenie, żeby sklepikarz kupował jeden przedmiot na jakiś okres czasu, ale to znowu będzie zniechęcać graczy do sprzedawania np. całego ekwipunku jakiejś postaci (który mógłby się przydać innym). Wystarczającym rozwiązaniem byłby sposób na zapamiętanie, które przedmioty gościły w danym sklepie nawet, jeśli potem je wykupiono. Niestety, technicznie okropnie skomplikowanym. Jakieś prostsze pomysły? |
Ger 29.7.2006 15:54 |
Sprytni sprzedawcy, którzy dla postaci na wyższych poziomach automatycznie podnoszą ceny? |
Lam 29.7.2006 16:08 |
I tak nie byłoby problemem, żebym ja założył postać na 1 poziomie, która będzie kupowała taniej, sprzedawała drożej, a potem oddała Tobie pieniądze (niezależnie od Twojego poziomu), albo po prostu sobie zostawiła. |