| Nr | Opis | Stan | Zgłaszający | Przypisany do | Dodano |
|---|---|---|---|---|---|
| 2011 | Podczas spania pojawia sie komunikat o wyzdrowieniu i odzyskaniu pełni magicznych sił. Zatem czemu nie dostaję takich informacji o punktach ruchu? Na niskich poziomach chyba głównie odsypia się ruch, więc myślę, że przydałoby się widzieć, kiedy to on już w całości się odrodził. | zamknięty | Sirin | Lam | 8.10.2006 10:25 |
Komentarze:
| Autor | Treść |
|---|---|
| Lam 8.10.2006 11:36 |
Zaproponuj treść komunikatu. |
| Val 8.10.2006 12:42 |
Czujesz się całkowicie wypoczęty. |
| Brottor 12.10.2006 10:54 |
Jesteś w pełni gotów do dalszej wędrówki. |
| Ger 12.10.2006 14:09 |
A jak jestem rybą, i nie mam nóg, a leżę na lądzie, to też jestem w pełni gotów do dalszej wędrówki? Albo jak mam 3% życia? Ew. jak jestem pochwycony? Nie, to raczej odpada :) |
| Val 12.10.2006 17:00 |
Nie czepiaj się. Jak Ci to tak bardzo stanowi, to może 'Odzyskałeś wszystkie punkty ruchu.'? |
| mnb 12.10.2006 17:01 |
(komentarz nie związany z tematem) |
| Lam 10.1.2008 16:40 |
Może od początku. Projektując, a później implementując system płynnego odnawiania życia, many i ruchu, założyłem, że taki komunikat pojawiający się za każdym razem, kiedy odzyskam 100% ruchu, będzie zwykłą powodzią i wszyscy będą na niego kląć. Punkty ruchu w pewnych sytuacjach są zupełnie nieinteresujące. Przejście z ołtarza do piekarni i z powrotem, albo przejście jednego pomieszczenie i zostanie tam wystarczająco długo, aby odzyskać pełnię ruchu (tak ze 2 sekundy?) to niewystarczający powód, żeby zalewać komuś ekran :) Mogę to jednak zrobić opcją zaawansowaną (dostępną przez "opcje zaawansowane"). Starzy wyjadacze mogliby sobie wyłączać. Nie spodziewam się protestów, ale możecie krzyczeć. |
| * Lam 10.1.2008 16:40 |
zmiana stanu: nowy -> przypisany zmiana wykonawcy: (brak) -> Lam |
| * Lam 11.1.2008 21:39 |
zmiana stanu: przypisany -> zamknięty |