Nr | Opis | Stan | Zgłaszający | Przypisany do | Dodano |
---|---|---|---|---|---|
2073 | Po zdobyciu poziomu życie i mana powinny się ładować do 100% Ponieważ dużo jest takich sytuacji, że walczymy z mobem po którym zdobędziemy poziom, a tu przyłacza się jakiś inny mob (np. strażnik). Zabijamy tego moba, i mamy kilka % życia i many, a strażnik dalej nas atakuje. Mamy nowy poziom ale tak czy siak tracimy doświadczenie podczas ucieczki bądz zgonu, a takto zabijamy moba, mamy poziom oraz życie i mane na 100% więc mamy szanse wygrać tą walke. |
odrzucony | Azazel | 4.2.2007 2:55 |
Komentarze:
Autor | Treść |
---|---|
Miri 4.2.2007 14:41 |
A dlaczego tylko przy zdobywaniu poziomu? Niech po każdej walce ładuje się do 100%! |
Ill 4.2.2007 15:29 |
Zgadaz sie z Miri. nie ma sensu aby przy zdobywaniu poziomu zycie i mana odnawialy sie do 100%. Nie ma w tym glebszego sensu a poza tym przecierz straznik moze Cie zaatakowac nie tylko po walce w ktorej akurat zdobyles poziom ;) Twoim zadaniem jest sprawdzic czy nic Ci w walce nie przeszkodzi, jesli tego nie zrobisz i zaatakuje Cie inny mob to juz jest Twoj problem :) |
Azazel 4.2.2007 17:26 |
Chodzi mi o to, że zdobycie poziomu jest czymś ważnym, a naładowanie do 100% byłoby wtedy błogosławieństwem od bogów i odnowieniem ciała do dalszej walki. |
Val 4.2.2007 18:46 |
Wystarczającym błogosławieństwem jest to, że pozwalają grać i dodają co poziom ileśtam punktów życia, many i ruchu. |
G 5.2.2007 16:13 |
No, każdy (każdy co bardziej zdesperowany) by przychodził na pojedynki z xx990dś i precyzyjnie wyliczoną ilością "użyć" którejś z umiejek... |
* Skifr 5.2.2007 20:46 |
zmiana stanu: nowy -> odrzucony |