Nr | Opis | Stan | Zgłaszający | Przypisany do | Dodano |
---|---|---|---|---|---|
2126 | wprowadzenie nowych ras | brak danych | Toris | 6.4.2007 12:06 |
Dodaj komentarz
Komentarze:
Autor | Treść |
---|---|
Ulryk 6.4.2007 16:00 |
Poproszę konkretnie. Jakie rasy są ci potrzebne i do czego? |
* Ulryk 6.4.2007 16:00 |
zmiana stanu: nowy -> brak danych |
Ill 7.4.2007 12:49 |
Wilkolaka. Tak wiem, ze temat byl juz wielokrotnie poruszany i znam tez prawdopodobna odpowiedz "Napisz jak bedzie dobre, wrzucimy". Gdybym potrafil to bym napisal z mila checia. No ale niestety nie potrafie. A po co nam ten wilkolak? Ano mamy wampira ktory jest rasa dla "wybranych". Z wilkolakiem moglo by byc podobnie, nie mozna go wybrac na poczatku ale mozna zostac zakazonym. Dzieki temu wampiry nie byly by jedyna "elitarna" rasa. Wilkolakiem mozna by sie bylo stac jedynie przez pogryzienie tak jak jest obecnie z wampirami. Jednak wtedy trzeba by bylo zmienic sposob zarazania wampiryzmem ktory obecnie wydaje mi sie nieco dziwny. Wampirem mozna by sie bylo stac jedynie poprzez wypicie krwi innego wampira, ktory dobrowolnie oddal krew swemu "dziecku". Wiem tez, ze i ten temat byl juz porusany kilka razy, ale skoro dzieki nowej zmianie i tak nie mozna "przypadkowo" zarazic ofiary wampiryzmem gryza ja, to chyba nie bylo by problemu z jeszcze jedna zmiana w sposobie zarazania. Wystarczyla by jedna dodatkowa komenda i tyle. Za bledy przepraszam |
Val 7.4.2007 13:04 |
(komentarz nie związany z tematem) |
Ill 7.4.2007 13:30 |
(komentarz nie związany z tematem) |
Ulryk 7.4.2007 14:23 |
"Zły mnich jest rasy wilkołak." Jak widać, wilkołaki są. Jeśli zaś chodzi o dostępność dla graczy, to słusznie zauważyłeś, że musiałoby mieć jakieś dodatki by był sens je udostępniać. Na razie, musi wystarczyć przemiana. Jak powstaną dodatki, to może i możliwość wyboru rasy się pojawi. W kwestii tego, czy takie zmiany się pojawią i kiedy. Pomysł jest ciekawy i wart opracowania. Mimo to, jego wprowadzenie nie jest priorytetem. Zostanie opracowany, gdy znajdzie się osoba chętna do napisania tego lub zostaną napisane wszystkie inne, ważniejsze rzeczy. Nie jest jednak tak strasznie, jak by się mogło wydawać. Specjalnych umiejętności rasowych jest trochę. Mają je smoki, minotaury, harpie i wiele innych stworzeń. Tak więc jakaś tam szansa na to, że i wilkołaki się ich doczekają jest. W kwestii tematu. Prosiłbym bardziej o propozycje _nowych_ ras, a nie o kwestie dostępności starych ras dla graczy. |
Il 7.4.2007 14:52 |
(komentarz nie związany z tematem) |
Ill 7.4.2007 15:14 |
(komentarz nie związany z tematem) |
Ral 27.4.2007 15:05 |
Może gracz powinien nabywać możliwość kontrolowanej przemiany (ale nie kontrolowanej czasowo, tzn. po okresie przemiany powróciłby do swego poprzedniego stanu) w rasę myślącą po przegraniu odpowiedniej ilości godzin/poziomów tą rasą w którą chciałby się zmieniać. Coś w rodzaju nabywania cech rasy o którą się stara. Przemianę na określony czas/poziom, dającą w ostateczności prawo do kontrolowanych przemian mogłaby oferować odrębna gildia zrzeszająca taki typ graczy, albo zatrudnić do tego niewykorzystywanego mistrza w każdej gildii. Utracenie przemiany poprzez zgon wiązałoby się z wyzerowaniem konta przemiany. Dostępność typów ras można uzależnić od profesji starającego się o nabycie umiejętności przemiany, albo uczynić tak jak z czystą krwią u wampirów, pełny restart daną przemianą daje ją na zawsze. |