Nr | Opis | Stan | Zgłaszający | Przypisany do | Dodano |
---|---|---|---|---|---|
2225 | wbijanie kołka: chciałbym zgłosić pomysł modyfikacji tej umiejętności - w obecnym stanie wydaje się (jest!) być najbardziej nieprzemyślaną i bezużyteczną umiejętnością. Aby ja użyć wystarczy mieć kołek w ręce i wbić go w serce śpiącego wampira (gracza). Wszystko było by pięknie, ale w praktyce wydaje się to mało prawdopodobne. Tak mało prawdopodobne, że w ogóle nieprawdopodobne. Może się mylę - ale jestem ciekaw czy jest jakakolwiek osoba która zrobiła choćby z 1% tej umiejętności ćwicząc ją? [oczywiście należałoby odrzucić tu osoby które będąc wampirami bawiły się w zabawę kto kogo więcej razy zakołkuje :) ] Co więc proponuje: możliwość używania kołka jako broni w walce wręcz - postać jak do tej pory bierze kołek w ręce i w czasie walki pisze "wbij $" :] efekt: oczywiście należałoby zmienić teoretyczny efekt obecnego działania kołka - wtedy walki z wampirami byłyby zbyt łatwe, - na co zmienić? hmm - moją propozycją [może będą inne, ciekawsze] jest efekt taki jaki ma zagłada - a właściwie to taki mini-efekt zagłady: "$ wbił ci kołek w serce i tracisz kontrolę nad swym ciałem." po czym wampir nie może nic zrobić - jak w zagładzie. Ale w odróżnieniu od niej, efekt powinien być znacznie krótszy - jak obecnie zagłada trwa jakieś około 6 "rund" to wbicie kołka pozbawia wampira kontroli nad ciałem na 1, góra 2 takie "rundy" Czy coś takiego będzie realistyczne -myślę że tak - umiejętność wtedy byłaby używana, a w połączeniu z tym że kołki nie dają żadnych premii, i obrażenia są śmiesznie małe, więc nie byłoby również żadnych "przegięć" |
odrzucony | Erithil | 21.6.2007 8:07 |
Komentarze:
Autor | Treść |
---|---|
sediius 21.6.2007 8:58 |
tak. wystarczy wyćwiczyć tą umiejkę na 100% i walka wygląda tak: wbij / trzymaj miecz / czekaj 1 turę / trzymaj kolek / wbij... i tak w kółko, aliasem. bez sensu... |
Erithil 21.6.2007 9:24 |
hmm - no nie - nawet jak będziesz miał 100% to nie powinno być tak łatwo: częstość trafień powinna być wtedy taka jaką mają wampiry z próbą pożywiania się [przynajmniej na tych niższych poziomach]-nie powinno się w każdym razie [przy 100%] zawsze trafiać! a czas zagłady i częstość trafień jest do przedyskutowania - jak nikt inny nie ma pomysłów co zrobić z "wbijaniem kołka" może to być raz podczas walki i zagłada trwa dłużej - albo nieograniczona liczba użyć - wtedy efekt mógłby być zbliżony do kopania... Chcę tylko zwrócić uwagę że obecnie ta umiejętność jest bez sensu... Ale i tak dziękuje ze komentarz - zawsze to pozwoli lepiej wyrazić moją myśl. |
Aer 3.7.2007 16:59 |
Myślę że to dobry pomysł. A co do częstotliwości wbijania takiej jak niskopoziomowe wampiry przy pożywianiu - to głupota. :) Sam mam wampira na niskim poziomie i trafia z kłami raz na 100 razy:) |
Lam 3.7.2007 17:20 |
Rzadko komentuję takie pomysły, ale ten jest po prostu idiotyczny. Wbicie kołka w serce wampira osłabia go na dwie rundy walki? To ma być realistyczne? A że nikt nie wyćwiczył kołkowania choćby na 76%, zwiększa tylko frajdę, jaką będziesz mieć, kiedy zostaniesz pierwszym takim graczem. A prędzej ja odejdę, niż zaczniemy definiować sens istnienia umiejętności według tego, jak często potrafi jej użyć jakiś słaby gracz. |
* Lam 3.7.2007 17:20 |
zmiana stanu: nowy -> odrzucony |