Nr | Opis | Stan | Zgłaszający | Przypisany do | Dodano |
---|---|---|---|---|---|
228 | Upuszczasz posrebrzana zbroje. (swieci) Sterta talerzy na ziemi sobie lezy. - ciekawe. | zamknięty | Reif | 19.3.2005 1:05 |
Komentarze:
Autor | Treść |
---|---|
Nifir 19.3.2005 17:27 |
Zboroje płytowe składają się z takich talerzyków ;] |
Lam 19.3.2005 17:41 |
Podejrzewam, że nie musiałeś tego Reifowi tłumaczyć :) Błąd pozostahe błędem - rymowanka może jest zabawna, ale opis przedmiotu jest mylący. |
Elgrze 25.3.2005 4:47 |
Dodałem słowo kluczowe talerze. Teraz są to słowa: posrebrzana zbroja sterta talerze W tej postaci nie widzę żadnego błędu i rymowanka zostaje. Mi się bardzo podoba :) A że mylący opis... chyba o to w tej grze chodzi, żeby samemu próbować rzeczy, a nie wszystko mieć podane na <talerzu>? :> To ja bym zamknął. |
Lam 25.3.2005 8:45 |
Wcale nie przeczę, że rymowanka jest śmieszna. Dodanie reagowania na słowo "talerze" jest niesamowitą poprawą, bo można to wreszcie podnieść z ziemi inaczej niż podnosząc wszystko. Do tego momentu się zgadzamy, ale dalej już tak nie jest - ten krótki opis wcale nie sugeruje, że na ziemi leży zbroja, ba, sugeruje wyraźnie, że leżą po prostu porządnie umyte statki. Tym sposobem nie wygląda wcale na zagadkę do rozszyfrowania, zwłaszcza, że większość przedmiotów w mudzie jest opisana właśnie takim idiotycznym stylem (dla zagadki-rymowanki idealnym, ale w pozostałych przypadkach niestosownym, żeby nie powiedzieć wprost :)). Opis pomieszczenia zawierający opis przedmiotu na ziemi jest obrazem widoku "z oczu postaci", który za pomocą słów i wyobraźni gracza pojawia się w głowie tego gracza. W rzeczywistości postać nie ma problemu z odróżnieniem sterty umytych do połysku talerzy od posrebrzanej zbroi, gracz natomiast wyobrazi sobie talerze. Pisząc opisy powinniśmy starać się jak najlepiej oddać świat, a w przypadku akurat tego opisu nie ma mowy o takim oddaniu. Pewnego rodzaju rozwiązaniem tego problemu może być naprawienie stylu opisów innych przedmiotów, żeby inne były normalne, a ten się wyróżniał, sugerując zagadkę. Ja jednak nadal będę nieszczęśliwy, bo nie chciałem mieć w Lacu Arkadii, gdzie się trzeba domyślać, co wpisać, żeby coś zrobić z daną rzeczą (w tym przypadku - domyślać się, o jaką rzecz w ogóle chodzi). Jeśli bardzo Ci się podoba ten opis, możemy pójść w innym kierunku :) Możesz stworzyć gdzieś postać, która będzie zadawała tę zagadkę w ramach minizadania, prosząc, abyś przyniósł przedmiot, o który jej chodzi (pewnie nikt się nie domyśli, o ile to nie będzie dokładnie ten przedmiot, o którym tu mowa), albo też oczekiwała na wypowiedzenie słowa "zbroja" jako ogólnego rozwiązania. Takich zagadek wypowiadanych przez moby możemy mieć dowolną ilość, dowolnie śmiesznych, trudnych, głupich, jakich chcesz :) To jak? |
Muzgus 27.5.2006 17:43 |
Tego już chyba nie ma, zamykam. |
* Muzgus 27.5.2006 17:43 |
zmiana stanu: nowy -> zamknięty |