Nr | Opis | Stan | Zgłaszający | Przypisany do | Dodano |
---|---|---|---|---|---|
2381 | Mam pomysł odnośnie umiejętności rozpalanie ognisk: -jak dla mnie opóźnienie po próbie rozpalenia ogniska jest strasznie duży - 30 sekund to "lekkie" przegięcie (proponuje skrócenie tego czasu do 10-15 sekund...jest to umiejętność pomocnicza więc takie celowe wydłużanie rozgrywki na pewno nie wpływa pozytywnie na ocenę tej umiejętności i jej używanie - zresztą inne tego typu rzeczy - splot many, działają podobnie a nie są tak,hmm... denerwujące w użyciu) -zbieranie chrustu: jest rzeczą oczywistą że nie zbiera się jednego czy dwóch patyków, więc czy nie można by zrobić tak aby nie być wywalanym z gry jak się chcę nazbierać trochę więcej chrustu a w przypadku złej pogody po prostu uzbierać (kumulacja mocy widzę poprawiona - więc i tu można co nieco poprawić - tych czarów których sie używa często i jest się niesłusznie wywalanym jest pewnie więcej... ale to gdzie indziej powinien ktoś zgłosić... |
zamknięty | Erithil | Lam | 22.2.2008 12:18 |
Komentarze:
Autor | Treść |
---|---|
Brottor 22.2.2008 16:56 |
Co do wywalania z gry: zaaliasuj sobie pod jednym poleceniem np. 10 rozkazów zbierania chrustu - wtedy cię nie wywali. Oczywiście, "!" nie będzye wywoływał polecenia aliasowego, więc trzeba za każdym razem wpisywać alias, ale on może być nawet jednoliterowy, co nie powinno być uciążliwe. To samo z innymi umiejkami. |
Lam 22.2.2008 18:27 |
"Opóźnienie jest duży" - mocne :) To opóźnienie trwa nie 30, a 7 sekund (z przyspieszeniem mniej niż 4), a Ty postulujesz wydłużenie do 10-15? Przecież nawet teraz to strasznie długo trwa ;) "Kumulacja mocy poprawiona" - ciekawe, w jaki sposób :) Chyba jednak ją zaliasowałeś, czyli robisz to, co sugeruje Brottor. A teraz wyjaśnię. Wywalanie po 40 powtórzeniach tego samego polecenia było sposobem zabezpieczania się przed powodziami wkurzonych po śmierci graczy, którzy mają ochotę wpisać "pow lam Ty cienki Bolku, twoja gra jest do bani!" i po tym sto razy wykrzyknik. Był to, rzecz jasna, sposób dość mizerny, skoro wystarczy raz na 39 powtórzeń wpisać cokolwiek innego (ja przeważnie używałem ";", taki nawyk). Założenie jest takie, że w przypływie ogromnych emocji oszołom nie pomyśli o pisaniu sobie aliasów czy też robieniu sobie przerw, a więc pozwoli się złapać nawet na tak proste zabezpieczenie. Od czasu wprowadzenia tego (słabego) zabezpieczenia, dorobiliśmy się polecenia "ignoruj", miejsca poza postacią (przez co nie można zalać tak całego muda, a jedynie jedno pomieszczenie lub jednego oddalonego gracza, a i to nie na najniższych poziomach) oraz wielu ciekawych metod karania niesfornych przeszkadzaczy za ich występki. Mamy też genialną kombinację "&&" do przerywania zbyt długich aliasów/zbyt wielu wciśniętych wykrzykników. To wszystko razem powoduje, że jestem skłonny zrezygnować z tego najstarszego spośród zabezpieczeń, które, jak się okazuje, czasem przeszkadza. I to właśnie uczyniłem, wyłączyłem to. Zapewne nikt jeszcze długo nie zatęskni. :) Ponieważ pierwsza część jest bzdurna, pozwolę ją sobie zignorować i zamknąć pomysł jako zrealizowany. |
* Lam 22.2.2008 18:27 |
zmiana stanu: nowy -> zamknięty zmiana wykonawcy: (brak) -> Lam |