Nr | Opis | Stan | Zgłaszający | Przypisany do | Dodano |
---|---|---|---|---|---|
2451 | [36%]<1321ż(68%) 681r 78606dś><-ż(-%)> usm k Twoje cięcie trafia kapitana. [**** ] Twoje cięcie trafia kapitana. [**** ] [33%]<1323ż(69%) 681r 78606dś><-ż(-%)> a >>>>>>>Uśmiechasz się do kapitana. <<<<<<<<< >>>>>>>Kapitan uśmiecha się do ciebie.<<<<<<<<< [33%]<1325ż(69%) 681r 78606dś><-ż(-%)> Pięść kapitana trafia cię. [****** ] Twoje cięcie trafia kapitana. [**** ] Uśmiech podczas walki na śmierć i życie - bezcenne :) |
nowy | Shanner | 21.7.2008 16:38 |
Dodaj komentarz
Komentarze:
Autor | Treść |
---|---|
G 21.7.2008 21:44 |
To jest o wiele większy błąd czy też raczej ograniczenie: reakcje mobów na socjale i ogólnie reakcje mobów na działania gracza są raczej kiepskie. Oczywiście ulepszenie tego to temat na magisterkę ;) Ale jak się komuś nudzi mógłby wystartować projekt stworzenia jakiegoś systemu sensownych reakcji. Tak by w zgodzie z tradycją pokazać, że jednak się da :> |
Azazel 21.7.2008 23:07 |
Uśmiech jeszcze jakoś można przeżyć... Być może to szyderczy uśmiech mówiący: "Zaraz Cię zmiażdżę", ale to, że mob otwiera ci butelkę zimnego browca podczas walki to już przesadyzm;) Może po prostu dałoby się (póki nie znajdzie się ten nudzący się ktoś o którym wspomniał przedmówca) zablokować niektóre socjalki (te najbardziej kontrowersyjne i niemożliwe do wykonania podczas zadawania i przyjmowania ciosów) na czas walki? |
Shanner 27.7.2008 7:15 |
Mógłbym coś takiego zrobić... Alemusiałbym mieć wsparcie kogoś, kto dobrze zna LACa. |
ogyEZlRNxVlZHptw 22.3.2012 20:02 |
(komentarz nie związany z tematem) |