Nr | Opis | Stan | Zgłaszający | Przypisany do | Dodano |
---|---|---|---|---|---|
303 | Uroczeeeee...:/ | odrzucony | Thail | 30.3.2005 11:25 |
Komentarze:
Autor | Treść |
---|---|
Thail 30.3.2005 11:27 |
Korytarz na parterze [Wyjścia: wschód] Znajdujesz się w ciemnych czeluściach wieży. Ściany są nagie, ponieważ dawno temu ktoś odarł je z pięknych gobelinów, wiszących tutaj onegdaj. Pozostały jedynie masywne bratnale, powbijane w szary kamień ścian i skrawki zbutwiałego materiału. Na zachodzie widzisz światło - zapewne tam znajduje się wyjście z tej przeklętej przez bogów i ludzi twierdzy. Hmmm tu nie ma wyjścia na zachód. A z wieży demonologa nie da się teleportować, ani / Zapewne błąd był niezamierzony, ale kosztował mnie zgona:P Nagle słyszysz w oddali jakiś przeciągły wrzask... SKREEEEEEEEEEEE... Tak, jasne:P:) |
Slaanesh 30.3.2005 15:46 |
Wyjście oczywiście jest, ale po prostu nie możesz przez nie przejść, bo w dzień wieża znika ze świata. Swoją drogą ciekawi mnie jakim cudem tam stałeś w dzień. Rozumiem, że się wteleportowałeś. Miałeś pecha po prostu. |
Lam 30.3.2005 16:06 |
To proste - wystarczy mu do tego jego 101 poziom - jest 5% szans na godzinę, że ulegnie czarom wyrzucającym gdzieś na łące. Tak samo postacie niższe poziomami z bardzo niską (czyli lepszą) OPC. |
Ulryk 30.3.2005 17:05 |
Nie na godzinę, a co PULS_MOBILE. A szansa zależy od wielu czynników. |
Lam 30.3.2005 17:12 |
Na 101 poziomie jest to po prostu 5% i zależy od jednego rzutu, ale faktycznie, więcej niż 4 godziny gry nie powinno go tam trzymać. |