Główna : pomysły

Nr  Opis  Stan  Zgłaszający  Przypisany do  Dodano 
420  Warsztat naprawczy  nowy   Eth    18.4.2005 10:14 


Dodaj komentarz

Komentarze:

Autor  Treść 
Eth 
18.4.2005 10:18 
Skoro oddajemy przedmioty do dostosowania w warsztacie NAPRAWCZYM, to nie mozna wprowadzic tam dodatkowej uslugi, ktora by nie tyle co dostosowywala a faktycznie naprawiala przedmioty - usuwajac z nich klatwe?
To by spowodowalo iz cenne obecnie punkty zadan przydawaly by sie jeszcze bardziej...
jeszcze bardziej trzeba by bylo poglowkowac jak je wydawac.
Co wy na to? 
Thail 
18.4.2005 10:47 
w sumie ciekawy pomysł i ja go popieram, ale wątpie, aby bogowie się na coś takiego zgodzili:)
Co do samej naprawy, to są oddechy, które niszczą zbroje, ale nie do końca, lekko je uszkadzają. Te uszkodzenia można by naprawiać w takim własnie warsztacie:) 
Eth 
18.4.2005 11:09 
Dlaczego mieli by sie nie zgodzic?
Bohaterowie placa wysoka cene za dostosowanie przedmiotow, ile im pozostawalo PZ?
Watpie aby to byla jakas oszamialajaca liczba. Za w miare wysoka liczbe PZ mozna by przedmioty faktycznie naprawiac... Sprawiac ze staja sie naprawde przydatnymi :) 
Eth 
18.4.2005 11:11 
Niech cena bedzie naprawde wysoka niech to bedzie nawet z 30 PZ ale zawsze bedzie to dodatkowa alternatywa co do wyboru ekwipunku dla postaci co z nim zrobic jakiego uzywac, czy dostosowac, czy zdjac klatwe - a moze nosic jakis standartowy troche "slabszy"
Bylo by wiecej mozliwosci - trzeba by bylo niezle kombinowac :D 
Lam 
18.4.2005 20:04 
Jestem raczej za zdejmowaniem klątw z przedmiotów osobistych wydając kolejne PZ (w końcu jak ktoś ci rzuci "zniszcz przeklęte", i tak musisz lecieć po następny egzemplarz, więc warto).

Naprawianie przeżartych kwaśnym oddechem przedmiotów byłoby trochę trudne technicznie, chociaż do tego właściwie Mishara powinna służyć od początku. Tak czy inaczej, jestem za tym (bez wydawania PZ, po prostu za kasę), ale to od razu przechodzi do stanu "kiedy indziej" :)

Mishara mogłaby za PZ odrdzewiać ostrza własnoręcznie trutych broni. Zatrutych broni i tak jest dużo, a ja jako złodziej miałbym frajdę biegając z zatrutą na dobre bronią. Magiczne profesje mają swoje ostrza chaosu, lodu i ognia, czemu my, złodzieje, mamy być aż tak poszkodowani?

Mishara mogłaby oferować za dodatkową dopłatą w PZ uczynienie broni lojalną.

Chętnie wydałbym 10 PZ na odrdzewienie broni, 10 PZ na dostosowanie jej do siebie, 10 na zdjęcie z niej klątw i 10 na uczynienie lojalną. Przy tym, co trzeba czasem zrobić, żeby zdobyć porządne bronie (także zdobyć ponownie po odebraniu przez wroga), przelecenie się za zadankiem albo trzema to jest pryszcz :) 
Thail 
18.4.2005 20:20 
Pojawia się drobny problem, otóż na poziomach 10X za wykonanie niektórych zadań jest tylko buziaczek:)
Co do zdejmowania klątwy (szczerze mnie zaskoczyłeś Lamie, że wyraziłeś aprobatę), ale jestem jak najbardziej ZA! Z lojalnością hmmm trzeba tu już się zastanowić, bo pierwotnie lojalność można rzucać tylko na broń, która nie ma magicznych właściwości - Czy zmienić, to, czy zostawić jak jest.
Trucie, też swietny pomysł:) ale hmmmm chyba zdjęcie klątwy przydałoby się najpierw zrobić:D
A teraz standoardowe pytanie: Kto to zrobi:D? 
Lam 
18.4.2005 20:31 
Kto zrobi co?

Misharę? Poza naprawianiem zbroi, to jest roboty na pół godziny, jeśli się RB zbierze i uchwali, że to robimy.

Zadania na 10x? Mogę powiedzieć tylko, że na pewno nie ja, o nie! 
Ulryk 
18.4.2005 23:49 
>Z lojalnością hmmm trzeba tu już się zastanowić, bo pierwotnie lojalność można rzucać tylko na broń, która nie ma magicznych właściwości
Z tego co pamiętam jest dokładnie odwrotnie.

Co do reszty postulatów. Mi to nie przeszkadza w moim planie zniszczenia świata, zatem jestem gotów poprzeć ten projekt. Nie podejmę się jednak realizacji, gdyż to nijak zniszczenia świata nie przyśpieszy. 
Thail 
18.4.2005 23:55 
Hmmm rzeczywiście, mój błąd:( Ale dawno nie bawiłem się przekonaniem:)
HmMmMmmm w sumie, to ciekawie się będzie łączyć:D Mag może rzucić 'zaczarowanie broni' co czyni przedmiot magicznym, a Mishara może rzucac na taki przedmiocik przekonanie, więc za dużo też nie musi być cudowania:D 
Ger 
19.4.2005 13:01 
Ja bym wolał np. móc odczynić zmiany dokonane przez ostrze lodu, chaous czy wzmocnienie. Usunięcie anty-profesji, ale za to pogorszenie wpływów broni (bo mud chyba nie pamięta które właściwości zostały dodane?) zależnie od jej poziomu. 
Lam 
19.4.2005 23:35 
Akurat ostrza robią teraz przedmioty osobiste, ale nie wiem, czemu miałoby służyć odwracanie ich efektów (i nie masz racji - mud pamięta, które właściwości zostały dodane, identyfikując możesz nawet czasem zobaczyć dwa wpływy na ten sam atrybut - jeden jest z czaru). Zrozumiałbym, do czego ma służyć zdejmowanie osobistości i wyłączności do jednej profesji przy zachowaniu "podrasowania", ale nie wiem, po co miałbyś przywracać za PZ lub kasę przedmiot do pierwotnej postaci, skoro możesz iść i go sobie wziąć. 
Ger 
20.4.2005 10:16 
Z różnych dziwnych powodów :) Może np. znalazłem broń a mob posiadający ją jest dla mnie za silny? 
Thail 
21.4.2005 19:47 
Gerino, ładnie to tak kłamać?:)
W sumie, może i ma Gerino rację:D
Widzisz Lamie, nie zawsze się udaje rzucić wzmocnienie, ostrze chaosu itp. Nieudana próba niszczy bezpowrotnie broń nie dając możliwości ponownego rzucenia. Niektóre bronie są raczej trudne do zdobycia na różnych poziomach. Przy wzmacnianiu broni na przykład, mam wyćwiczone na 100%, a mimo to zrąbać broń nie jest trudno (Powiedziałbym, że prawdopodobieństwo wzmocnienia broni jest bardzo nieadekwatne do czasu jaki poświeciłem na ćwiczenia). Tak więc ten pomysł nie jest taki głupi, lecz zmieniejszyłbym cenę za takową usługę, powiedzmy jakieś 5 PZ i 30k złota na 10X poziomie. 
JA 
24.1.2006 14:57 
(komentarz nie związany z tematem) 
myisan 
20.3.2006 13:49 
(komentarz nie związany z tematem) 
tYrIGqKEyCyVQY 
17.11.2011 10:49 
(komentarz nie związany z tematem) 


Dodaj komentarz

Główna : pomysły