Nr | Opis | Stan | Zgłaszający | Przypisany do | Dodano |
---|---|---|---|---|---|
638 | Właściwie nigdy(oprócz niskich poziomów)nie zdażyło mi się "stracić" na punktach ruchu.Może warto byłoby zagospodarować to miejsce na rzecz utrudnienia gry /ilość niesionych kg wpływa proporcjonalnie(ale znacząco) na straty ruchu/ od pewnego poziomu obciążenia nie można latać, pływać, skradać się(skutecznie)/ albo zrobić coś z nią bo co tu dużo mówić, tę wartość (PR) w tej chwili, można bez mrugnięcia okiem wyrzucić z zachęty, przynajmniej ja tak uważam.(ale to oznacza, że jeden z najważniejszych wskaźników postaci przestaje być niezbędny). | zamknięty | Dired | Lam | 30.5.2005 19:35 |
Komentarze:
Autor | Treść |
---|---|
Lam 31.5.2005 12:14 |
- na niskich poziomach z ruchem jest olbrzymi problem, ale wraz doświadczeniem nabierasz sił, dziwne byłoby, gdybyś po 400 przebiegnięciach przez wieś nie mógł tego robić bez odpoczynku, - w ogóle nie można latać, chyba, że jest się ptakiem/smokiem/wywerną. Zwykłe rasy latają tylko dzięki magii, której zupełnie nie interesuje, ile nosisz przy sobie kg (ponieważ to nie siła Twoich skrzydeł czy czegokolwiek powoduje ten lot), - skradać się nie można skutecznie jeśli ubrałeś się w coś brzęczącego, nie ma nawet powodu, aby obciążenie mogło na to wpływać, zresztą, co to ma wspólnego z punktami ruchu? - pod wodą wszystko jest lżejsze, więc i tu nie widzę powodu, by uniemożliwiać pływanie, samo pływanie jako takie zużywa dużo ruchu w porównaniu do biegania po mieście (pięciokrotnie więcej), - skrytobójcy mają umiejętności zużywające ruch i wymagające ruchu, pograj takim, może nie wywalisz ruchu z zachęty, - to, że ty zawsze wiesz, jak wrócić do domu, nie oznacza, że inni nie używają przywołania, które na sztywno odbiera połowę ruchu - przywołaj się dwa razy i przebiegnij jakiś lasek. Myślę, że można po prostu nowym graczom ograniczyć zyski ruchu. Z wysoką budową i zręcznością można zarobić 13 punktów ruchu na poziom. Co gorsza, nie można zarobić mniej niż 4, czyli mniej niż 500 pr na 100 poziomie nie da się mieć. Przebiegnięcie Midgaard-Vergard przez las tempem prawie aliasowym zabiera ~120 pr, prawdopodobnie też z powodu szybkości odradzania ruchu, która jest o wiele za wysoka (przebiegłem w obie strony i stojąc na placu targowym patrząc na punktację po godzinie miałem pełno ruchu - nie powinno tak być, że w godzinę stojąc leczy mi się 200 pr, a śpiąc w gildii/przy ognisku z szybkim zdrowieniem 220 pu). Za pozwoleniem Ulryka, przypisuję sobie i zmniejszę to wielokrotnie, aby trzeba było wypoczywać lub spać. |
Ger 31.5.2005 12:48 |
Ja tylko mam uwagę do zmniejszenia tempa regeneracji pr: jako były skrytobójca w walkach na wyższych poziomach wielokrotnie odczułem brak punktów ruchu - a miałem ich sporo. Runy zżerają je w ekspresowym tempie, więc przy spowalnianiu regeneracji można by trochę zmniejszyć koszt run... |
Dired Szczęśliwy 31.5.2005 16:39 |
Rzeczywiście to jest tak,że dodaję swoje uwagi będąc bardzo niedoświadczonym graczem i mając niewielkie wyobrażenie co do niektórych profesji,(właściwie to nie powinienem się wypowiadać na tematy o których nie mam pojęcia, ;])dlatego proszę o wyrozumiałość jeżeli napiszę jakieś głupstwo i dziękuję, że nie zdzieliłeś mnie jeszcze jakimś piorunem(w zasadzie ciekawie byłoby coś takiego zobaczyć, np jako kara za naruszenie zasad wypowiedzi ;]) |
* Lam 4.3.2006 0:16 |
zmiana stanu: przypisany -> zamknięty |