Główna : pomysły

Nr  Opis  Stan  Zgłaszający  Przypisany do  Dodano 
642  Moje następne spostrzeżenie dotyczy tzw. taktyki 500 pkt.Ze wstydem muszę przyznać że kilka razy zdażało mo się patrzeć na ilość wykończonych mobków i celowałem z *99 na ten właściwy, aby skosić 2 razy większą ilość pkt niz zwykle.Co gorsza możliwe jest nabijanie takich poziomów w trakcie całej gry, biegnie się do jakiejś krainy, morduje szybko 99 istot(przy okazji zbiera się na trening - Firia - potem hyc na właściwego mobka i 500 nabite, dwie takie przebieżki i jest poziom.(Zwycięzca zarobił na baner ;)) )/Wydaje mi się że trzeba to zmienić(albo nazwę na Tetris ;]), jakoś ukryć może, albo nagradzać indywidualnie, za jakieś efektowne zwycięstwo ?/ uniżony sługa ;]  odrzucony   Dired Maruda    1.6.2005 12:05 




Komentarze:

Autor  Treść 
Ulryk 
1.6.2005 12:48 
Wtedy zdobycie poziomu będzie cię kosztowało 100 zabójstw, co jest wynikiem miernym. Spójrz na Malvena. Ma 55 poziom, a zabójstw około 300. 
Lam 
1.6.2005 13:20 
Szczerze powiedziawszy nie widzę takiego problemu jak Ty. Moje postacie zabiły z 10000 różnych mobów i tylko raz udało mi się zdobyć 500 pd, zupełnym przypadkiem zresztą. Każdy ma swoją taktykę gry - jeden (tu akurat ja przeważnie) woli siekać w 20 sekund przeciwnika, zarobić 70 i lecieć do kolejnego, drugi przygotowywać się 15 minut i zarobić 300 (bo czy zawsze kolejny setny przeciwnik daje ci 500? A jeśli tak, to moim zdaniem znasz świat wystarczająco dobrze, żeby znać miejsce pobytu i zabić czterech po 250 szybciej niż dwóch po 500, ale to już może tylko moje zdanie).

Być może zaraz przedstawisz obliczenia z których będzie wynikało, że dwa moby po 500 + 198 mobów dla zabójstw i kasy zabija się szybciej niż 10 mobów po 100 + 10 mobów dla kasy, wtedy się zastanowię, czy naprawdę tak jest, chwilowo w to niezbyt wierzę :)

W kwestii nagradzania spektakularnych akcji - jest to wykonalne tylko pod warunkiem, że nagradzać będą sami bogowie. Bogowie mają możliwość przyznawania doświadczenia wedle uznania, ale musiałby przypadać jeden bóg w grze na każdego gracza, żeby za nimi bezustannie łazić i oceniać ich uczynki. Dlatego bogowie wprowadzili automatyczny (choć dość skomplikowany) system nagradzania. Automaty mają to do siebie, że choćby nie wiem, jak złożone były, zawsze będą przewidywalne (mimo, że ten przyznający doświadczenie akurat zależy od pozornie nieprzewidywalnych działań innych graczy). Dlatego nie wyobrażam sobie systemu, którego nie dałoby się w ten sposób wykorzystywać, nawet, gdyby obecny właśnie do tego, aby go wykorzystywać, nie służył (bo służy :)). 




Główna : pomysły