Główna : pomysły

Nr  Opis  Stan  Zgłaszający  Przypisany do  Dodano 
990  Proponuję dodanie szpiegowi wykradania, ale nie zwykłego doliniarstwa, które upodobniłoby go do złodzieja tylko kradzież ze szczególnym smaczkiem.
Myślałem że mogłoby chodzić o przedmioty znajdujące się w inwentarzu ofiary, która znajduje się za zamkniętymi drzwiami i z którą nie mamy ochoty się spotkać, albo przedmioty leżące na ziemi w podobnej lokacji.
Mogłoby to być obwarunkowane skradaniem, przenikaniem i ogólnie czynnikami które umożliwiają dokonanie takiej operacji.Podobnie jak zaatakowanie podstępne przez skrytobójcę, czyli kierunek, cel i co chcemy ukraść. 
odrzucony   Yrglin    9.10.2005 15:02 




Komentarze:

Autor  Treść 
Thail 
9.10.2005 20:07 
Szpieg, to szpieg, a złodziej, to złodziej. 
Yrglin 
10.10.2005 2:39 
Wiadomo, jednak w każdej profesji można doszukać się cząstki innej, tak jest w przypadku szpiega który ma zdolności magiczne ale naturę zbliżoną do złodzieja. Nie chodziło o pospolitą kradzież, tylko o umiejętność która oddaje(czyżby tu chodziło o jakiegoś innego szpiega?) jego charakter. Niepostrzeżene wejście, dokonanie wykradzenia upatrzonej częsci inwentarza(ja bym kradł ser i kapustę) i wyjście, wszystko w jednej sekwencji. To tyle w sprawie ubarwienia monotonnego życia szpiega. :-) 

10.10.2005 10:45 
* * *okradanie* * *

alias kradnij $3|kradnij $1 $2|$4

$1 - kierunek pomieszcznia w którym stoi okradany mob
$2 - nazwa okradanego moba
$3 - co mu kradniesz (monety lub jakiś przedmiot)
$4 - kierunek ucieczki po dokonaniu kradzieży.

np. kradnij ser strażnik e w (wpada na wschód, kradnie ser strażnikowi
i ucieka na zachód).

* * *podnoszenie przedmiotów* * *

alias weźź $2|weź $1|$3

$1 - nazwa podnoszonego przedmiotu
$2 - kierunek w jakim musisz pójść, by trafić do pomieszczenia, w którym leży przedmiot
$3 - kierunek w jakim pójdziesz po wzięciu przedmiotu

np. weźź kapusta e w (pójdzie na wschód, weźmie kapustę i wyjdzie na zachód)

I masz tę swoją umiejętność. Jest ona nawet lepsza automatu, który proponowałeś,
bo możesz sobie wybrać kierunek ucieczki po robocie. ;) 
Yrglin 
10.10.2005 10:55 
Można i tak.
Albo tak.
emo wchodzi niepostrzeżenie do pomieszczenia, sięga wprawnym ruchem do kieszeni yxz, wyciąga wielki, smaczny kawał sera po czym oblizując się znika niezauważony za rogiem.
Ale co z tego. 

10.10.2005 11:01 
Jak to co? Przeczytaj 'pomoc okradanie' - dowiesz się (nie wiem, czy nie wiesz, czy tylko udajesz że nie wiesz), że "każdy może kraść" - nawet ty, panie szpiegu. Z moim pomysłem kogoś okradniesz,
a ze swoim nowym udasz, że kogoś okradasz (i jeszcze złamiesz regulamin - podobno nie wolno udawać emocjami działania innych poleceń). 
Yrglin 
10.10.2005 11:58 
Konkretnie, jakie mam szanse na ten ser, zakładam że umiejętność kradzież mam wyszkoloną na...
powiedzmy że są lepsi w tym fachu(czyli znikome).Chodziło mi o to panie y, że szpieg to taki ktoś, kto zdobywa doświadczenie w określony sposób. Jednym z nich jest np. zdobycie jakiejś informacji(drogą może być wykradnięcie jej lub przedniotu prowadzącego do niej), to powinien mieć umiejętności które sprzyjają takim działaniom.
Ani mi w głowie łamanie regulaminu, conajwyżej moją emocję zobaczyłby nieszczęsny posiadacz sera. 
Śjęghi 
19.12.2005 23:31 
Proponuję dać możliwość ćwiczenia okradania do pewnego stopnia każdemu, lecz w zaleznosci od profesji. 
Lam 
22.1.2006 14:03 
Szpieg tym się różni od złodzieja, że nie okrada postaci, tylko niepostrzeżenie zakrada się do strzeżonych sejfów. Ma w tym celu cały komplet umiejętności nie mających żadnego znaczenia w walce. Złodziej próbując komuś wyrwać ser często zostaje przyłapany, a okradziona postać przeważnie szybko się domyśla, któż to ją okradł. Niewidzialny, skradający się, przenikający drzwi i cicho łamiący zamki skrzyń szpieg (powinien się jeszcze móc maskować) może za to wykraść nie tylko cały ser z magazynu, ale także podejrzeć, jak ser się produkuje i podsłuchać, ile go wysłano w zeszłym miesiącu do armii oblegającej zamek Reinhold. Umiejętność chwytania przedmiotów zanim ktoś agresywny cię zaatakuje jest niezłym pomysłem, ale za dużo ich się tu pojawiło, żeby tego wszystkiego nie odrzucić. 
* Lam 
22.1.2006 14:03 
zmiana stanu: nowy -> odrzucony 




Główna : pomysły