Nr | Opis | Stan | Zgłaszający | Przypisany do | Dodano |
---|---|---|---|---|---|
990 | Proponuję dodanie szpiegowi wykradania, ale nie zwykłego doliniarstwa, które upodobniłoby go do złodzieja tylko kradzież ze szczególnym smaczkiem. Myślałem że mogłoby chodzić o przedmioty znajdujące się w inwentarzu ofiary, która znajduje się za zamkniętymi drzwiami i z którą nie mamy ochoty się spotkać, albo przedmioty leżące na ziemi w podobnej lokacji. Mogłoby to być obwarunkowane skradaniem, przenikaniem i ogólnie czynnikami które umożliwiają dokonanie takiej operacji.Podobnie jak zaatakowanie podstępne przez skrytobójcę, czyli kierunek, cel i co chcemy ukraść. |
odrzucony | Yrglin | 9.10.2005 15:02 |
Komentarze:
Autor | Treść |
---|---|
Thail 9.10.2005 20:07 |
Szpieg, to szpieg, a złodziej, to złodziej. |
Yrglin 10.10.2005 2:39 |
Wiadomo, jednak w każdej profesji można doszukać się cząstki innej, tak jest w przypadku szpiega który ma zdolności magiczne ale naturę zbliżoną do złodzieja. Nie chodziło o pospolitą kradzież, tylko o umiejętność która oddaje(czyżby tu chodziło o jakiegoś innego szpiega?) jego charakter. Niepostrzeżene wejście, dokonanie wykradzenia upatrzonej częsci inwentarza(ja bym kradł ser i kapustę) i wyjście, wszystko w jednej sekwencji. To tyle w sprawie ubarwienia monotonnego życia szpiega. :-) |
y 10.10.2005 10:45 |
* * *okradanie* * * alias kradnij $3|kradnij $1 $2|$4 $1 - kierunek pomieszcznia w którym stoi okradany mob $2 - nazwa okradanego moba $3 - co mu kradniesz (monety lub jakiś przedmiot) $4 - kierunek ucieczki po dokonaniu kradzieży. np. kradnij ser strażnik e w (wpada na wschód, kradnie ser strażnikowi i ucieka na zachód). * * *podnoszenie przedmiotów* * * alias weźź $2|weź $1|$3 $1 - nazwa podnoszonego przedmiotu $2 - kierunek w jakim musisz pójść, by trafić do pomieszczenia, w którym leży przedmiot $3 - kierunek w jakim pójdziesz po wzięciu przedmiotu np. weźź kapusta e w (pójdzie na wschód, weźmie kapustę i wyjdzie na zachód) I masz tę swoją umiejętność. Jest ona nawet lepsza automatu, który proponowałeś, bo możesz sobie wybrać kierunek ucieczki po robocie. ;) |
Yrglin 10.10.2005 10:55 |
Można i tak. Albo tak. emo wchodzi niepostrzeżenie do pomieszczenia, sięga wprawnym ruchem do kieszeni yxz, wyciąga wielki, smaczny kawał sera po czym oblizując się znika niezauważony za rogiem. Ale co z tego. |
y 10.10.2005 11:01 |
Jak to co? Przeczytaj 'pomoc okradanie' - dowiesz się (nie wiem, czy nie wiesz, czy tylko udajesz że nie wiesz), że "każdy może kraść" - nawet ty, panie szpiegu. Z moim pomysłem kogoś okradniesz, a ze swoim nowym udasz, że kogoś okradasz (i jeszcze złamiesz regulamin - podobno nie wolno udawać emocjami działania innych poleceń). |
Yrglin 10.10.2005 11:58 |
Konkretnie, jakie mam szanse na ten ser, zakładam że umiejętność kradzież mam wyszkoloną na... powiedzmy że są lepsi w tym fachu(czyli znikome).Chodziło mi o to panie y, że szpieg to taki ktoś, kto zdobywa doświadczenie w określony sposób. Jednym z nich jest np. zdobycie jakiejś informacji(drogą może być wykradnięcie jej lub przedniotu prowadzącego do niej), to powinien mieć umiejętności które sprzyjają takim działaniom. Ani mi w głowie łamanie regulaminu, conajwyżej moją emocję zobaczyłby nieszczęsny posiadacz sera. |
Śjęghi 19.12.2005 23:31 |
Proponuję dać możliwość ćwiczenia okradania do pewnego stopnia każdemu, lecz w zaleznosci od profesji. |
Lam 22.1.2006 14:03 |
Szpieg tym się różni od złodzieja, że nie okrada postaci, tylko niepostrzeżenie zakrada się do strzeżonych sejfów. Ma w tym celu cały komplet umiejętności nie mających żadnego znaczenia w walce. Złodziej próbując komuś wyrwać ser często zostaje przyłapany, a okradziona postać przeważnie szybko się domyśla, któż to ją okradł. Niewidzialny, skradający się, przenikający drzwi i cicho łamiący zamki skrzyń szpieg (powinien się jeszcze móc maskować) może za to wykraść nie tylko cały ser z magazynu, ale także podejrzeć, jak ser się produkuje i podsłuchać, ile go wysłano w zeszłym miesiącu do armii oblegającej zamek Reinhold. Umiejętność chwytania przedmiotów zanim ktoś agresywny cię zaatakuje jest niezłym pomysłem, ale za dużo ich się tu pojawiło, żeby tego wszystkiego nie odrzucić. |
* Lam 22.1.2006 14:03 |
zmiana stanu: nowy -> odrzucony |