Komentujesz błąd 1152:

Może komunikat o wchodzeniu do pomieszczenia i 'obecności' w nim uzależnić od tego, czy postać lata?

Twój komentarz:

Autor:



Poprzednie komentarze tego błędu (od najmłodszego do najstarszego):
Autor  Treść 
* Lam 
1.12.2005 21:25 
zmiana stanu: nowy -> przypisany
zmiana wykonawcy: (brak) -> Lam 
Lam 
1.12.2005 21:25 
Gracz nie unosi się nad ziemią, bo by był zbyt bezwładny. Gracze używają latania jako umiejętności - w miarę potrzeb. Latanie nie zmusza postaci do unoszenia się nad ziemią cały czas. Postać taka woli sobie spokojnie stać, mogąc sobie robić dowolnie długie kroki. A dlaczego woli sobie stać? Bo prawie cały świat jest zbudowany na ziemi i dla istot po niej stąpających. Unosząc się pod sufitem, połowę czynności musiałbyś wykonywać wisząc głową w dół.

Tak samo rasy, które potrafią poruszać się lądem, stoją i chodzą jeśli mogą. Gdyby ptak nie mógł poruszać się lądem, zawsze by fruwał (ptak lub dowolna inna rasa - każda rasa ma określone, czy może poruszać się lądem), a on sobie spokojnie stoi i kiedy chce się dokądś udać, może sobie tam pójść. Przyznaję, rasy takie jak ptak powinny preferować latanie nad chodzeniem, w odróżnieniu od ras takich jak np. pegaz. Dorobię taką preferencję zamiast jednej dla wszystkich ras. 
orenold 
1.12.2005 20:28 
Mam na myśli zamianę np. 'Ptak nadchodzi z południa' na 'Ptak nadfruwa z południa', oraz np. 'Unosi się tu nad ziemią (gracz)' zamiast informacji, że stoi... Głupie?