Komentujesz błąd 134:

majac Wplyw: 'skradanie sie' moza by bez problemu omijac trolla

Twój komentarz:

Autor:



Poprzednie komentarze tego błędu (od najmłodszego do najstarszego):
Autor  Treść 
eUGlKhzpo 
3.3.2013 14:01 
(komentarz nie związany z tematem)  
Lam 
24.2.2005 11:53 
Z pewnością nie wolno nam zerwać kompatybilności z istniejącymi krainami, chyba, że chcemy się "bawić" w poprawianie wszystkich mobów i ich progów. Zamiast dodatkowego wpływu/flagi zachowania "spostrzegawczość" raczej dałbym "ciamajdowatość", czyli mógłbyś ustalić, który mob daje się nabrać na skradanie nawet, kiedy jest agresywny. A w progu to jest możliwe w każdej chwili - jeśli tylko twórca proga uzna, że jego mob jest ciamajdowaty, wystarczy proste if isaffected( $n, 15 ) i zawsze wystarczyło.

Co do agresywności otworzę oddzielny pomysł po południu, bo mam to od dłuższego czasu rozpisane. 
Ulryk 
21.2.2005 21:17 
No dobra, masz rację.

greet_progi powinny odpalać się zawsze. Możesz umieścić w nich sprawdzanie, czy koleś się skrada, czy nie... Agresywne moby i strażnicy mogliby faktycznie mieć rzut za spostrzegawczość i to byłoby fajne rozwiązanie.

Pomysł zamknąłem, gdyż dotyczył trolla i jako taki był bezzasadny. Wasze rozwinięcie stanowiło odejście od tematu i w sumie powinno być poruszone w innym miejscu. Skoro jednak jest tutaj, to faktycznie, najlepiej je tutaj rozwinąć i zakończyć. 
Alandar 
21.2.2005 20:42 
Ej, wróć, tak się nie robi.
Nie ustosunkowałeś się w ogóle do mojej wypowiedzi.
To raz. A dwa to nie błąd tylko pomysł. I został rozwinięty poza samego trolla. 
Ulryk 
21.2.2005 17:13 
Skąd założenie, że troll nie zwraca uwagi na skradanie? Tak się składa, że zwraca uwagę na całą gamę różnych czynników o których pisać nie zamierzam. Błąd oczywiście należy do "urojonych". 
Isaa 
20.2.2005 23:52 
... latwiej obrobic czy zasztyletowac. 
Isaa 
20.2.2005 23:36 
Poprawie sie, zabojcom*. 
Isaa 
20.2.2005 23:30 
Aktualnie skradanie sluzy tylko zabojca. Daja chodze za kims, niewidke, skradanie i w odpowidnim momencie atakuja ;)

Innym pomyslem moze byc powiazanie skradania z okradaniem. Chyba oczywiste ze jak sie do kogos zakradles to latwiej Ci bedzie go obrobic? 
Alandar 
20.2.2005 23:23 
Hmm.. jak dla mnie coś w tym jest. I powiem szczerze, że nawet popieram to bardziej radykalne podejście. Dodałbym wpływ "wyostrzony słuch", czy coś w ten deseń, i umożliwił przemknięcie się osobnika ze skradaniem obok nawet agresywnego potwora bez wyostrzonego słuchu. Inną ewentualnością jest danie jakichś rozsądnych szans na przmknięcie (powiedzmy 60-70%). To samo tyczy się greet_progów. Jeśli delikwent jednak zechce stanąć obok agresywnego potwora mając jedynie skradanie to powiedzmy po sekundzie czy dwóch potwór orientuje się, że koleś stoi obok niego i rzuca się normalnie do ataku. greet_prog też mógłby reagować z takim opóźnieniem, ale to już kwestia bardziej dyskusyjna. Wiem, że ciężko będzie uzmysłowić krainorobom-progopisarzom, że koleś może mieć skradanie i mimo wszystko greet_prog 100~ nie zawsze zadziała. 
Lam 
19.2.2005 9:10 
Troll nie jest aż tak głupi, żeby nie zauważyć, że ktoś mu zniknął z pola widzenia i bezbłędnie zgaduje, że ów ktoś udał się na południe, skąd może go zawrócić wielka łapa trolla.

Twój pomysł można rozszerzyć bardziej - agresywne postacie mogłyby nie zauważać, że wchodzisz do pomieszczenia, kiedy się skradasz. Czemu tego nie zgłosiłeś?

Jak dla mnie kandydat do odrzucenia.