Autor | Treść |
---|---|
Lam 28.9.2007 16:47 |
Jakby co, powiązany z tym jest też pomysł #2319. |
sediius 15.8.2006 16:26 |
to powinno raczej zalezec od wagi moba. wypchniecie straznika w pelnej zbroi jest bardziej meczace od wypchniecia kotka i duzo bardziej meczace od np. wstawania. inna kwestia jest to, ze moby daja sie wypychac, ale, na przyklad, jesli sie na takiego zasmiac diabolicznie to zaatakuje... moze powinna byc jakas szansa, ze mob reaguje mowiac "nie zblizaj sie, bo cie zabije", a jesli gracz nadal go pcha - zaatakowac? |
Val 15.8.2006 16:12 |
Do tego za każde wypchnięcie, niezależnie od podłoża, traci się tyle samo punktów ruchu. |
Nifir 15.8.2006 16:00 |
Nie, bo nie ruszasz się z miejsca. Jeżeli miałbyś tracić ruch przy wszystkich "manewrach" to np. za wstawanie też powinieneś płacić punktami ruchu, ale tak nie jest i raczej nie będzie. |