Komentujesz błąd 1938:

Przy pchaniu moba tracę pr tylko wtedy, gdy uda mi się go wypchnąć. A przeciez nieudana próba też powinna powodować utratę pr!

Twój komentarz:

Autor:



Poprzednie komentarze tego błędu (od najmłodszego do najstarszego):
Autor  Treść 
Lam 
28.9.2007 16:47 
Jakby co, powiązany z tym jest też pomysł #2319
sediius 
15.8.2006 16:26 
to powinno raczej zalezec od wagi moba. wypchniecie straznika w pelnej zbroi jest bardziej meczace od wypchniecia kotka i duzo bardziej meczace od np. wstawania.
inna kwestia jest to, ze moby daja sie wypychac, ale, na przyklad, jesli sie na takiego zasmiac diabolicznie to zaatakuje... moze powinna byc jakas szansa, ze mob reaguje mowiac "nie zblizaj sie, bo cie zabije", a jesli gracz nadal go pcha - zaatakowac? 
Val 
15.8.2006 16:12 
Do tego za każde wypchnięcie, niezależnie od podłoża, traci się tyle samo punktów ruchu. 
Nifir 
15.8.2006 16:00 
Nie, bo nie ruszasz się z miejsca. Jeżeli miałbyś tracić ruch przy wszystkich "manewrach" to np. za wstawanie też powinieneś płacić punktami ruchu, ale tak nie jest i raczej nie będzie.