Autor | Treść |
---|---|
Azazel 25.2.2007 11:36 |
Nowi gracze zazwyczaj nie rzucają się z pazurami na nowych graczy, a gdy taki gracz załapie o co chodzi, pozna troche sprzętu, ogólnie będzie wiedział co gdzie i jak, to wtedy odkryje możliwości jakie daje odpowiednie dodanie sobie atrybutów. Stary gracz, gdy na prawdę będzie potrzebował np. więcej budowy to kupi przemiane... |
G 25.2.2007 10:25 |
To chyba logiczne, że doświadczenie robi swoje? Wolisz wszystkim po równo? :) |
Nifir 25.2.2007 1:26 |
Moim zdaniem takie działanie znów da możliwość starym graczom zdobyć sporą przewagę nad nowymi. |
Azazel 5.2.2007 16:50 |
Najlepiej byłoby gdyby każdy mógł samemu dodać sobie 2 dodatkowe punkty do obojętnie jakiego atrybutu, nie wiem czy to możliwe, a jeśli tak to zapewne by wymagało wielu zmian w kodzie, ale byłaby większa różnorodność pomiędzy graczami. Jeden woli wojownika z większą siłą, a drugi z większą zręcznością. |
Nifir 1.2.2007 15:24 |
Byłoby, gdyby skrytek był skrytem. Co do tej profesji, to uważam, że powinno się jej zmienić nazwę. Jeżeli chodzi o podział atrybutów, to uważam, że mógłby być u szpiega i tylko u szpiega. |
Ill 31.1.2007 0:34 |
Myisabie, a co ma wspolnego to, ze mnisi sa samotnikami wiec musza miec 2 budowy? :) Ich walka opiera sie na czarach wiec ich inteligecja (ktora odpowiada za zapas ich punktow many) powinna byc wieksza niz np. takiego wojownika takiej samej rasy. Val wojownik walczy jedynie bronia wiec 2 punkty sily beda dla nich bardziej wartosciowe niz 1 sily i 1 budowy. Beda zadawac wieksze obrazenia i lepszych broni uzywac. Zycia i tak dostaja wiecej niz jakakolwiek inna profesja o takiej samej rasie (tak mi sie wydaje) Co do skrytka masz racje 1 sily i 1 zrecznosci bylo by lepszym rozwiazaniem. |
Ger 30.1.2007 22:08 |
Bonus do atrybutów nie powinien spadać z nieba; a być wynikiem stylu gry. PS poszczegÓlnych. |
Val 30.1.2007 16:58 |
To może raczej: Mag - 2 int Kle - 1 mad, 1 int Zło - 2 zre Woj - 1 sil, 1 bud Psi - 2 int Szp - 1 zre, 1 int Skr - 1 zre, 1 bud (chociaż dla mnie to w ogóle ostro pogięty pomysł, że skrytobójca opiera się na budowie, ja bym mu dał zręczność i siłę) Mni - 1 bud, 1 mad Nek - 2 int Pal - 1 mad, 1 sil albo 1 bud, nie wiem co lepsze, paladyn jest rycerzem, musi mieć coś, czym będzie tłukł, oprócz swej wiernej lancy, czy dzidy. |
Myisab 30.1.2007 15:19 |
po co paladynowi 1 sily? Nie lepiej 1 inteligencji? Co do mnicha -mnisi sa samotnikami i znosza trudne warunki zyciowe. Musza miec +2 budowy. |