Autor | Treść |
---|---|
forpbyYJcG 5.7.2011 18:50 |
(komentarz nie związany z tematem) |
Nifir 7.6.2006 0:13 |
Można go przywołać do pomieszczenia bez wody. Podobnie jest z innymi stworzeniami np. (mrok) Grota [Wyjścia: południe] Znajdujesz się w grocie wydrążonej w skale. Wokół rozrzuconych jest sporo kości różnej wielkości oraz jakieś stare graty. Niestety nie zauważasz żadnej skrzyni ze skarbem piratów. Na ziemi odnajdujesz całkiem świeże ślady prowadzące prosto na północ. Urywają się one tuż przy ścianie groty. Dziwnie to wszystko wygląda. Pływa tu szczupak. Przygląda ci się wychudzony rozbitek. |
Slaanesh 4.4.2005 0:05 |
No na to nie wpadłem. Może po prostu zrobić w kodzie, żeby nie można było mobów wodnych wypychać do pomieszczeń bez wody? Bo co napiszę?? Pływa tu węgorz? (też nie pasuje) Jest tu węgorz? (zbyt suche) Stoi tu węgorz? (idiotyczne) Na pewno dałem każdej lokacji graniczącej ze strumieniem no_mob. Można też zrobić, żeby nie można było wypychać do pomieszczenia no_mob. Ja nie mam pomysłu jak to rozwiązać z poziomu krainy. Ale jeszcze pomyślę. pomieszczenia no_mob... |
Elgrze 3.4.2005 23:49 |
Na razie przypisuję Slaaneshowi, niech się wykaże :) |
Amub 3.4.2005 16:36 |
Net mi padl i nie dopisalem komentarza. Tak sie sklada ze mozna go wypchnac z pomieszczenia z woda... Wchodzi do pomieszczenia w ktorym nie ma kropli wody a tam wegorz plywa pod powierzchnia wody... |
Wildeath 3.4.2005 15:57 |
Tak sobie myślę, że to może być jakiś ichtiolog i nie pasuje mu to, że węgorz pływa pod powierzchnią wody gdyż węgorze pływają w środkowej części lub przy dnie:D |
Elgrze 3.4.2005 15:56 |
Też jestem ciekaw :) |
Muzgus 3.4.2005 15:55 |
Co tu złego? |