Autor | Treść |
---|---|
* Lam 29.1.2006 23:49 |
zmiana stanu: nowy -> przypisany zmiana wykonawcy: (brak) -> Gimza |
Lam 29.1.2006 23:49 |
Technicznie to w miarę proste (to dla wykonawcy): - dawno napisałem zapamiętywanie, gdzie odnowił się mob, - wystarczy zapewnić, że w pomieszczeniu z flagą "sklep ze zwierzętami" może występować jeden reset M z drugim argumentem koniecznie 1 (mamy tylko kilka sklepów, nie będzie problemu z obecnymi krainami), - w poleceniach kup/lista sprawdzać, czy w pomieszczeniu z ww. flagą znajduje się odnawiany w nim mob (będzie to sklepikarz), - jak go nie ma, sklep jest nieczynny, jeśli jest sprzedawca, należy skopiować typowe sprawdzanie, czy widzi kupującego i czy go obsłuży. Dalej już jest łatwo, bo kod upodobni się do obsługi innych sklepów i będzie mógł być "na równi" z nimi. |
Lam 1.6.2005 13:16 |
To oczywiście znane i udokumentowane zachowanie, jest jednak niekonsekwentne, a wręcz sprzeczne z działaniem innych sklepów (które wymagają sprzedawcy do funkcjonowania). Dołożę do tego błędu jeszcze informację, że kiedy obnośny sklep dilera wchodzi wraz z nim do sklepu ze zwierzętami, nie da się niczego kupić u dilera (nie działa także "lista wsz diler"). |