Nr | Opis | Stan | Zgłaszający | Przypisany do | Dodano |
---|---|---|---|---|---|
1938 | Przy pchaniu moba tracę pr tylko wtedy, gdy uda mi się go wypchnąć. A przeciez nieudana próba też powinna powodować utratę pr! | nowy | Sediius | 15.8.2006 15:53 |
Dodaj komentarz
Komentarze:
Autor | Treść |
---|---|
Nifir 15.8.2006 16:00 |
Nie, bo nie ruszasz się z miejsca. Jeżeli miałbyś tracić ruch przy wszystkich "manewrach" to np. za wstawanie też powinieneś płacić punktami ruchu, ale tak nie jest i raczej nie będzie. |
Val 15.8.2006 16:12 |
Do tego za każde wypchnięcie, niezależnie od podłoża, traci się tyle samo punktów ruchu. |
sediius 15.8.2006 16:26 |
to powinno raczej zalezec od wagi moba. wypchniecie straznika w pelnej zbroi jest bardziej meczace od wypchniecia kotka i duzo bardziej meczace od np. wstawania. inna kwestia jest to, ze moby daja sie wypychac, ale, na przyklad, jesli sie na takiego zasmiac diabolicznie to zaatakuje... moze powinna byc jakas szansa, ze mob reaguje mowiac "nie zblizaj sie, bo cie zabije", a jesli gracz nadal go pcha - zaatakowac? |
Lam 28.9.2007 16:47 |
Jakby co, powiązany z tym jest też pomysł #2319. |