Główna : pomysły

Nr  Opis  Stan  Zgłaszający  Przypisany do  Dodano 
2070  Atrybuty poszczegulnych klas powinny byc bardziej urozmaicone. moim zdaniem szpieg nie powinien dostawac tyle samo zrecznosci co zlodziej. Wydaje mi sie ze taki podzial bylby w miare dobry i sensowny.

mag 2int
kler 2mad
zlo 2zrecznosci
woj 2sily
psion 2mad
szpieg 1zrecznosci 1 int
skr 1budowy 1 zrecznosci
mnich 1 budowy 1 int
nek 1 int 1 mad
pal 1 mad 1 sily
postacie ktore mily by przyrost glownego atrybutu +2 cwiczyly by dany atrybut tak jak do tej pory czyli za 3 sesji cwiczen, zas te z podzialem po 4 aby bylo sprawiedliwie. Co Wy o tym myslicie?
Tylko prosze o sensowne odpowiedzi a nie te jak na forum. 
nowy   Ill    29.1.2007 23:30 


Dodaj komentarz

Komentarze:

Autor  Treść 
Myisab 
30.1.2007 15:19 
po co paladynowi 1 sily? Nie lepiej 1 inteligencji?
Co do mnicha -mnisi sa samotnikami i znosza trudne warunki zyciowe. Musza miec +2 budowy. 
Val 
30.1.2007 16:58 
To może raczej:
Mag - 2 int
Kle - 1 mad, 1 int
Zło - 2 zre
Woj - 1 sil, 1 bud
Psi - 2 int
Szp - 1 zre, 1 int
Skr - 1 zre, 1 bud (chociaż dla mnie to w ogóle ostro pogięty pomysł, że skrytobójca opiera się na budowie, ja bym mu dał zręczność i siłę)
Mni - 1 bud, 1 mad
Nek - 2 int
Pal - 1 mad, 1 sil albo 1 bud, nie wiem co lepsze, paladyn jest rycerzem, musi mieć coś, czym będzie tłukł, oprócz swej wiernej lancy, czy dzidy. 
Ger 
30.1.2007 22:08 
Bonus do atrybutów nie powinien spadać z nieba; a być wynikiem stylu gry.

PS poszczegÓlnych. 
Ill 
31.1.2007 0:34 
Myisabie, a co ma wspolnego to, ze mnisi sa samotnikami wiec musza miec 2 budowy? :) Ich walka opiera sie na czarach wiec ich inteligecja (ktora odpowiada za zapas ich punktow many) powinna byc wieksza niz np. takiego wojownika takiej samej rasy.
Val wojownik walczy jedynie bronia wiec 2 punkty sily beda dla nich bardziej wartosciowe niz 1 sily i 1 budowy. Beda zadawac wieksze obrazenia i lepszych broni uzywac. Zycia i tak dostaja wiecej niz jakakolwiek inna profesja o takiej samej rasie (tak mi sie wydaje)
Co do skrytka masz racje 1 sily i 1 zrecznosci bylo by lepszym rozwiazaniem. 
Nifir 
1.2.2007 15:24 
Byłoby, gdyby skrytek był skrytem. Co do tej profesji, to uważam, że powinno się jej zmienić nazwę.
Jeżeli chodzi o podział atrybutów, to uważam, że mógłby być u szpiega i tylko u szpiega. 
Azazel 
5.2.2007 16:50 
Najlepiej byłoby gdyby każdy mógł samemu dodać sobie 2 dodatkowe punkty do obojętnie jakiego atrybutu, nie wiem czy to możliwe, a jeśli tak to zapewne by wymagało wielu zmian w kodzie, ale byłaby większa różnorodność pomiędzy graczami. Jeden woli wojownika z większą siłą, a drugi z większą zręcznością. 
Nifir 
25.2.2007 1:26 
Moim zdaniem takie działanie znów da możliwość starym graczom zdobyć sporą przewagę nad nowymi. 

25.2.2007 10:25 
To chyba logiczne, że doświadczenie robi swoje? Wolisz wszystkim po równo? :) 
Azazel 
25.2.2007 11:36 
Nowi gracze zazwyczaj nie rzucają się z pazurami na nowych graczy, a gdy taki gracz załapie o co chodzi, pozna troche sprzętu, ogólnie będzie wiedział co gdzie i jak, to wtedy odkryje możliwości jakie daje odpowiednie dodanie sobie atrybutów. Stary gracz, gdy na prawdę będzie potrzebował np. więcej budowy to kupi przemiane... 


Dodaj komentarz

Główna : pomysły